★ Ikke kast bort penger på aktiviteter som ikke gir resultat
En markedsføringsrevisjon er ikke helt ulik en økonomisk revisjon. Lun Drues markedsføringsrevisjon ser på tallene du har, og identifiserer feil, mangler, eller muligheter.
I motsetning til andre revisjoner, så straffer vi deg ikke hvis du har gjort noe feil - vi gir deg konkrete råd og forslag til hvordan du kan forbedre markedsaktivitetene dine.
Hos mange bedrifter starter utfordringene allerede i datainnsamling og attribuering, og det mangler god salgsstatistikk. Det første vi gjør er å sørge for at du faktisk henter inn relevant data fra aktivitetene du gjør. Deretter illustreres kundereisene du har, før vi spisser oss inn på hvilke faser av kundereisen(e) som er effektfulle.
Med en markedsføringsrevisjon får du full kontroll på aktivitene dine, på ROIen, og du danner deg et tydeligere bilde av hvor du skal legge inn innsatsen fremover!
Bestill en markedsføringsrevisjon